Bedava Zula Hesapları 2018

Zula, oldukça yüksek grafiklere sahip olan Türk yapımı bir oyundur. Bu oyunun amacı, bir savaş ortamı vesilesi ile düşmanları yok etmektir. Oldukça zevkli, zevkli olduğu kadarda heyecanlı bir oyun olan Zula, çıktığı ilk günden itibaren büyük bir ilgi görerek, gençlerin ilgi odağı haline gelmiş bir durumdadır. Bu oyunu bu kadar çekici kılan özelliklerin başında, oyunun oldukça gerçekçi olması yatmaktadır. Silahlardan bombalara, bombalardan bıçaklara harika bir görüntüye sahip olan Zula oyunu, insanların bu oyunu birbiri ile oynamasına da olanak sağlamaktadır. Böylece birkaç arkadaşınız ile birlikte toplanarak, kendi aranızda da harika bir oyun zevki yaşayabilmeniz mümkündür. Şunu da belirtmekte yarar var ki, oyunu oynamak için bilgisayarınızın standart bir donanıma sahip olması gerekecektir.

Çünkü Zula oyunu, bilgisayarda oldukça ciddi bir yer kaplamaktadır. Bu sebepten dolayı da oyundan tam verim alınabilmesi açısından bu durum oldukça önemli olmaktadır. Zula oyunu, bilgisayarlarda 2.5 GB’lik bir yer kaplamaktadır. Son güncellemelerden sonra bu kaplanan yerin 2.7 GB olacağı da öngörülmektedir. Sizlerde eğer bu oyunu bilgisayarınıza indirecekseniz, öncelikli olarak bilgisayar hafızasında 2.7 GB’lik bir hafıza boşluğu olup olmadığını kontrol etmeniz gerekecektir. Bunun yanı sıra oyunun grafiklerinden, yani oyunun görüntüsünden tam anlamı ile faydalanabilmek için ekran kartınızın da yüksek donanıma sahip olması gerekecektir. Böylece oyunda herhangi bir şekilde donma, oyundan kendi kendine çıkma vs. problemler ile karşılaşmayacak ve oyunun keyfini tam anlamı ile yaşayabileceksiniz.

Bedava Zula Hesapları 2018

Bu oyuna giriş yapabilmek için, bir hesabınızın olması şarttır. Bu hesabı dilerseniz kendiniz açabilirsiniz. Fakat bunun için bir miktar para ödemek zorundasınız. Ancak ben para ödemek istemiyorum, bedavaya oynamak istiyorum diyecek olursanız, o zaman yapmanız gereken tek şey, daha önceden açılmış, şuan kullanılmamakta olan hesapları bulmak olacaktır. Bu konuda oldukça şanslısınız, çünkü bizler sizlere daha önceden açılmış ve şuan kullanılmamakta olan hesapları birazdan vereceğiz. Böylece oyun için herhangi bir ekstra ücret ödemek zorunda kalmayarak, bedava hesap sahibi olabilecek ve hemen oyunu oynamaya başlayabileceksiniz.

Ancak bilmeniz gereken bir şey var ki, o da bu hesapların bir başkası tarafından da erişilebileceğidir. Yani en sağlıklı olan şey, bir miktar ücret ödeyip kendi paranızla bir hesap oluşturmanız olacaktır. Böylece kimse sizin hesabınıza erişemeyecek ve oyundaki herhangi bir eşyanızı bir başkası kullanamayacaktır. Fakat siz, ‘’benim için fark etmez, kim hesaba girerse girsin’’ diye bir düşünceye sahipseniz, o halde vereceğimiz hesapları gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Aşağıda yer alan hesaplara erişememeniz durumunda bilmelisiniz ki, şuan için hesapta bir başkası olmaktadır. Bu kullanıcı adları ve şifreler tamamen doğrudur. Hesaba girememeniz durumunda, bir başkasının hesapta olabileceğini unutmamanız da gerekecektir.

Hesaplar

Giriş id: lovememocan22

Parolası : 1213123123

 

Giriş id: birserikatil052

Parolası : 341341232

 

Giriş id: bizosmanli99

Parolası : 053824021154

 

Giriş id: harthehackers1

Parolası : 2138292883

 

Giriş id: zesqual0989

Parolası : 5314488422

 

Giriş id: benaramserhad59

Parolası : asgardia192

 

Giriş id: a055489612922

Parolası : memz2sks

 

Giriş id: 1maladam547

Parolası : 22kdo22

 

Giriş id: othegood562

Parolası : kadircanyusuf1907

 

Giriş id: benseninamk251

Parolası : benzade32

 

Giriş id: 1sifiraraba52

Parolası : 32334222

 

Giriş id: evin0632

Parolası : 05394612253

 

 

Bu Yazı İçin Ne Düşünüyorsun?

İlginizi Çekebilir bu yazı ile alakalı

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  1. Ramazan dedi ki:

    Bana hesap verirmisiniz

  2. ozkan dedi ki:

    merhaba bana 50 level ustu yada 45 lvl ustu hesap yollarmısınız e postama

  3. Kemal dedi ki:

    Hesap Verirmisiniz içinde deste olsun

  4. kadocan dedi ki:

    banada yollarmısın g mail im kadocan836@gmail.com

  5. efekan dedi ki:

    ben iyi bir hesap istiyorum

  6. Mert dedi ki:

    Abi bana 45 lvl çar verilmisin lütfen e-posta: mertcanoyunda022@gmail.com

  7. okan dedi ki:

    Sonunda doğru bir hesap buldum.

  8. SEVİMLİ PANDA dedi ki:

    bana içinde sınırsız olan 1 adet hesap gönderirmisiniz

  9. recep efe dedi ki:

    abi bana da bir tane +50 lvl çar verirmisin lütfen

  10. osman dedi ki:

    banada bitane ver

  11. Melih dedi ki:

    Zula hesapları var mı başka çok teşekkür ederimmm

  12. OWNER dedi ki:

    Tabiki 60 lvl hesap Yolluyorum

  13. Emir dedi ki:

    Bana 50 lw hesap ver abi

  14. Emir dedi ki:

    50 lw hesap ver abi

  15. isimsiz kral dedi ki:

    banada yollarmısın efsane yüksek oyna para yatırmış olan veya sadece güzel olsjun hesap 50 level üstü veya 45 ardakrkc@outlook.com mailşm

  16. sefa dedi ki:

    bana da 50 level hesap yollar mısınız rica ederim ne olur

  17. sefa dedi ki:

    lütfen bana da hesap yollayın

  18. Ahmet dedi ki:

    Teşekkür ederim hesabı ilettiğiniz için

  19. yunus dedi ki:

    ben sınırsız silahı olan hesap istiyorum ilet lütfen

  20. ahmetcan mahanda dedi ki:

    abiler banada bitane hesap verin nolusun iyi olması gerekmez en fazla 10 levelik bir çarolur

  21. ahmetcan mahanda dedi ki:

    abiler banada bitane hesap verin nolusun iyi olması gerekmez en fazla 20
    levelik bir çarolur

  22. ahmetcan mahanda dedi ki:

    abiler banada bitane hesap verin nolusun iyi olması gerekmez en fazla 40

    level ik bir çarolur

  23. Ahmet dedi ki:

    Bana iyi kötü fark etmez yeterki hesap olsun lütfen e posta : ahmetarslanhan137@gmail.com

  24. Baran dedi ki:

    banada bir hesap gönderirmisiniz za olabilirmi içinde barangoncu09@gmail.com

    • admin dedi ki:

      Maalesef şu anda elimizde hesap bulunmamaktadır. Bu konu ile ilgileneceğiz. Lütfen takipte kalınız.

  25. Emirhan dedi ki:

    bana hesap yollarmısnız

    • admin dedi ki:

      Maalesef şu anda elimizde hesap bulunmamaktadır. Bu konu ile ilgileneceğiz. Lütfen takipte kalınız.

  26. Lilz sauick dedi ki:

    Lan hiç bir hesap açmıyor amk bune insanları dolandırma

  27. Kerem dedi ki:

    Banada göderirmisiniz gmailim cemalbaba123kerem@gmail.com gmailim atarsanız sevinirim bana 45 lvl

  28. Yunus dedi ki:

    Lütfen 40-50 level sınırsızı yada +6 lı hesap varsa verirmisiniz e posta kilicyunus125@hotmail.com

  29. Ehuehu dedi ki:

    Bir tane de 40 lvl üstü çar ben alabilir miyim e-postam:mtozalkan@gmail.com

  30. yusuf dedi ki:

    usta bi tane 31 lwl çar verirmisin
    rica etsem

  31. rts6 dedi ki:

    bana da atın

  32. Dursun dedi ki:

    Abi yüksek level 45 civarlarında hesap atabilirmisin

  33. sad dedi ki:

    banada yollarmısınız 45 lvl üstü hesap

  34. bedirhan dedi ki:

    banadahesap yollarmısınız lütfen e postam = bedirhangdr@gmail.com

  35. bedirhan dedi ki:

    banadahesap yollarmısınız lütfen e postam = bedirhangdr@gmail.com

  36. Admin dedi ki:

    alın size çar kullanıcı adı: jahovi : şifre :mikail7719

  37. resat dedi ki:

    admin abi bana belediye 12 olan yuksek bir car verebilirmisin resatmert17@gmail.com

  38. Melih dedi ki:

    +50 lvl çar sınırsız varsa gönder

  39. Melih dedi ki:

    Banada hesap yolla @melihkaracocuk.gmail.com

  40. Fırat dedi ki:

    Banada Gönderirimisiniz 30 Lv Üstü Gönderirseniz Çok Mutlu Olurum

  41. ahmetefeulu dedi ki:

    bana 50 level üstü birsürü kasa olan ve deste olan bir hesap verirmisiniz ,ınstagram hesabım:ahmetefeulu0 gmail:uluahmetefe@gmail.com

  42. samet dedi ki:

    admin e posta ma 55lvl üstü hesap atarmısın lütfen

    • admin dedi ki:

      Maalesef şu anda elimizde hesap yok. Bu konu ile ilgileneceğiz. Lütfen takipte kalınız. Ayrıca bize e-posta adresinizi bildirirseniz size daha iyi yardımcı olabiliriz.

  43. samet dedi ki:

    admin lütfen 50lvl üstü hesap at admin n’olur

    • admin dedi ki:

      Maalesef şu anda elimizde hesap yok. Bu konu ile ilgileneceğiz. Lütfen takipte kalınız. Ayrıca bize e-posta adresinizi bildirirseniz size daha iyi yardımcı olabiliriz.

  44. Youtube dedi ki:

    Banada 30 levellik bir hesap verir misniz içinde deste olursa 10 15 tane sitenizi tanıtırım 1000 abonem var

  45. Youtube dedi ki:

    Banada hesap verir msiniz 1000 abonem var sitenizi tanıtırm

  46. sima tuana dedi ki:

    bana güzel bi hesap gönderirmisiniz

  47. sima dedi ki:

    bana hesap verirmisiniz güzel silhı

  48. berat dedi ki:

    ber01at şifre pro123

  49. Lütfi dedi ki:

    Bana sınırsız silahlı hesap yollarmisin

  50. Mehmet Akyol dedi ki:

    selamünaleyküm admin bana 30 üstü hesap verirmisin e posta adresim makyol667@gmail.com

  51. Enes dedi ki:

    Bana hileli 50 level üstü hesap gönderirmisiniz e postama

  52. Rasim dedi ki:

    Bana da hesap verir misiniz

    enesrasimgulcimen@gmail.com

  53. Hakan_D dedi ki:

    Abi banada 40 lvlin üstünde bir hesap gönderirmisin ZAsı ZPsi bol olsun lütfen çok ihtiyacım var acil

  54. Enes dedi ki:

    Admin kardeş banada m4a1 full olan bir hesap artılı silahla olsun

  55. ARKI GAMING dedi ki:

    banada 20 lvl bi hesap veririmisin admin deste felan olsun güze desenler felan olsun yeter nrsdkara78@gmail.com

  56. berkay dedi ki:

    banada hesap yollarmısınız?

  57. ZULAMERAKLISI dedi ki:

    bana ıcınde +6 karambıt +6 awp +6 m468 +6 glock18 olan hesap gonderırmısınız(hepsı sınırsız olsun

    • admin dedi ki:

      Merhaba. Maalesef şu anda elimizde hesap yok. Bize e-posta adresinizi de iletirseniz size daha iyi yardımcı olabiliriz. Lütfen takipte kalınız.

  58. Anonymous dedi ki:

    Abi 70 lwl hesap arıyorum fatmadayanc69@hotmail.com

  59. enes dedi ki:

    banada hesap yollarmısınız

  60. kaan dedi ki:

    banada lutfen icinde sınırsız herhangi bir hesap yollayın. emirsenin667@gmail.com

  61. ayıp dedi ki:

    yutuburlar 5 10 dakkikada buluyo biz 5 saayat urassak anco bok buluruz 🙂

  62. Adana dedi ki:

    mskpln01@gmail.com
    30 level üstü zula hesabı bana da atar mısınız

  63. hakan dedi ki:

    sa varsa yüksek level yolla admin zula hesabı 2400hakan@gmail.com

  64. Mehmet dedi ki:

    banada..hesap..atarmısınız..nolurrr..e.postam.
    altindasmehmet33@gmail.com

  65. Efe dedi ki:

    Abi bana 40 level üstü hesap verirmisiniz eposta : affekeskin@gmail.com

  66. jbhj dedi ki:

    Abi bana 40 level üstü hesap verirmisiniz eposta : affekeskin@gmail.com

  67. Batuhan dedi ki:

    Merhaba İçinde Güzel + lı silahlar ve desenler olan bir hesap yollarmısınız ?

  68. FURKAN AKTAŞ dedi ki:

    banada gönderin el.com kesin +6 m468 olsun

  69. arda dedi ki:

    dhaa hiç hesabım olmadı nolur banada gönderin 10618675712ardayavuz@gmail.com

  70. efe dedi ki:

    abi sınırsız ve deste olan bir hesap atarmısın

  71. youtube efecan dedi ki:

    abi bana sınırsız silah bide deste olan bir hesap atarmısın

  72. Buse dedi ki:

    Banada bir hesap yollarmisin
    Buseenginer4gmail.com

  73. Buse dedi ki:

    Banada bir hesap yollarmisin
    Buseenginer4gmail.com

  74. Buse dedi ki:

    Banada gonderirmisin

  75. Buse dedi ki:

    Banada verirmisin

  76. ahmet dedi ki:

    banada59 lvl varirmisiniz

  77. ahmet faruk oluk dedi ki:

    bana iyi bir hesap atabilirmisiniz 50 lv gibi

  78. Yigit dedi ki:

    BANA EFSANE BİR ATARMISINIZ SINIRSIZ GMAİL ATAYIM berkanttukenmez098@gmail.com
    fıstık gibi olsun nolur allah icin

  79. Yigit dedi ki:

    BANA EFSANE BİR ATARMISINIZ SINIRSIZ GMAİL ATAYIM berkanttukenmez098@gmail.com
    fıstık gibi olsun nolur allah icin nolur

  80. eminkaan dedi ki:

    hesap awp +5 aşa olmasın ve sınırsız olsun bütün silahlar öyle olsun ve lvl 40 aşa olmasın

  81. Kadir dedi ki:

    BANA 35 LVL ÜSTÜ HESAP İÇİNDE KASA VE DESTE OLURSA ÇOK SEVİNİRİM

  82. Kadir dedi ki:

    ADMİN SENDEN BİR RİCAM VAR İÇİNDE SINIRSIZ SİLAH ZALI VE BOL SİLAHLI DESTE Lİ KASALI BİR HESAP İSTİYORUM LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUN HESAP 30 LVL VE ÜSTÜ OLURSA ÇOK SEVİNİRİM E-POSTAM: kadiraltun864@gmail.com

  83. Celalbaba dedi ki:

    bana da güzel hesap verirmisin admin e postama yolla celalcanyavuz0787@gmail.com

  84. Kaan dedi ki:

    merhaba bana + lı hesap verirmisiniz ? ilginiz için teşekkür ederim kolay gelsin..

  85. emre dedi ki:

    banada 45 lvl hesap atarmısınız gmail hesabım burda: emre67oyun@gmail.com

  86. hüseyin dedi ki:

    admin allahına bana bir hesap yolla

    • admin dedi ki:

      Ne seviyede bir hesap istemiştiniz? Biraz daha ayrıntı verirseniz size yardımcı olmaya çalışacağız. Sağlıcakla kalın.

  87. bora dedi ki:

    iyi bir hesap verirmisin

    • admin dedi ki:

      Tam olarak ne seviyede bir hesap istemiştiniz? Daha net bildirirseniz size yardımcı olmaya çalışacağız. Sağlıcakla kalın.

  88. Yusuf dedi ki:

    Abi bana içi dolu hesap gönderirmisin e postam yok ama facem var lütfen abi

    • admin dedi ki:

      Merhaba. Bununla ilgili yakın zamanda bir paylaşım yapılacaktır. Lütfen takipte kalın. İyi günler dileriz.

  89. Ahnet dedi ki:

    Abi bana 65 level üst varsa at içi boş olsada sıkıntı deyil epostam yildirimahmet679@gmail.com

  90. yusuf dedi ki:

    abi banada 50 lvl üstü heap atınn nooluur
    eposta:yusufozkanli622@gmail.com

  91. ozcelikkemal dedi ki:

    Selam kardeşim banada bir tane verirmisin lütfen gmail hesabım bu >>>> ozcelikkemal0006@gmail.com sevabına atarsan sevinirim

  92. furkan ayarcı dedi ki:

    abi banada bi tane yollarm ısın lütfen

  93. Umut dedi ki:

    Abi banada içinde +6 sınırsız olan bir m468 yollarmisin e post a umutyangoz@Gmail.com

  94. Samet dedi ki:

    Merhaba 50 Lvl Üstü Hesap İstiyorumda Elinizde Varsa +4 lü falan Eposta Adresim : sametatalay565@gmail.com

  95. isimsiz dedi ki:

    bana bir adez yüksek lwl li car verirmisiniz epostama atarsanız sevinirim

  96. eren dedi ki:

    lütfen banada yollayın ya hiç hesabım yok bir tane var oda 15 lvl lütfen 60 lvl lik bir hesab verin mailim erencakar57@hotmail.com

  97. Emre dedi ki:

    Selam.Bana Hesap Yollayabilr Misiniz ?? Lütfen Çok İstiyorum
    40 Lvl Ustu Olsun Yeter…

  98. İsmail dedi ki:

    Bana zengin zula hesabı verirmisiniz

  99. İsmail dedi ki:

    Bana zengin hesap verir misiniz

  100. kerem dedi ki:

    abi bana 30 level çar verirmisin epostama guvenkayanazife@gmail.com

  101. Kral oğlu kral dedi ki:

    Abisi bana car verirmisin 50 lvl olsun silah +5 olsa guzel olur
    E posta: efsanebero2007@gmail.com

  102. Yaşlı aslan dedi ki:

    Abi bana 40 lvl ustu car verirmisin lutfen silah +5 olsun
    Eposta : efsanebero2007@gmail.com

  103. Arda123 dedi ki:

    arda042007@gmail.com +30 hesap verebilir misiniz zula ?

  104. ayhan dedi ki:

    nolur banada

  105. ayhan dedi ki:

    nolur banada aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  106. ERDEM dedi ki:

    abi bana gmail den atarmısın hesap?

  107. ardaadp91 dedi ki:

    bana 30 lvl üstü hesap atarmısınız

  108. ardaadp91 dedi ki:

    bana 50 lvl üstü hesap atarmısınız ardaadp91@gmail.com

  109. Halil Furkan dedi ki:

    Bana zpli bir hesap atarmısınız mail: kalem8353@gmail.com

  110. 123 dedi ki:

    abi gönderirmisin hesap turanefeduz@hotmail.como

  111. Fakir dedi ki:

    Bana da bir yuksek lvl hesap atabilir misiniz ? En fazla 33 lvl oldu ama oda giremiyorum hep yeni hesap aciyom bıktım

  112. Fakir dedi ki:

    Lutfrn en az 30 lvl hesap atar misiniz e posta dabdussamed78@gmail.com

  113. ümithan kocabaş dedi ki:

    merhaba abi bana rekabete giren yani 15 level üstü bir çar verirmisiniz eposta realmarce@outlook.com

    • admin dedi ki:

      Merhaba. Elimizde olan hesaplardan birini yakın zamanda vermeye çalışacağız. Lütfen takipte kalınız.

  114. ümithan kocabaş dedi ki:

    merhaba ben 15 levellik bir hesap istemiştim siz yakın zamanda veririz demiştiniz biraz sıkmak gibi olmasın ama kaç gün aralığında gelir hesap

  115. arda dedi ki:

    banada bir tane 40 level üstü hesap verirmisiniz

    • admin dedi ki:

      Merhaba. Maalesef elimizde şu anda hesap bulunmamakta. Bir hafta içinde bu konu ile alakadar olacağız. Fakat elimizde hesap olsa bile belli sayıda oluyor ve hesap isteyenlerin sayısı da çok fazla. Yetişmekte zorlanabiliyoruz. Dediģimiz gibi bu konu ile ilgileniyoruz. Lütfen takipte kalınız.

  116. Fatih dedi ki:

    Selam Bana 50 lvl Hesap gönderirmisin

  117. remzi dedi ki:

    abi banada gonderirmisin ben facebook adımı versem olurmu facebook adım remzi kahraman

  118. Sadik dedi ki:

    Abilerim nolur bana hesap verin

    • admin dedi ki:

      Merhaba. Bizden daha önce almış mıydınız? Ayrıca almak istediginiz hesap hakkında daha ayrıntılı bilgi verirseniz size daha iyi yardımcı olabiliriz.

  119. davut dedi ki:

    Bana 40 level Hesap Yollarmısınız Admin Bey

  120. davu- dedi ki:

    Bana Hesap Yollarmısınız Admin Bey

    • admin dedi ki:

      Bize e-posta adresinizi gönderir misiniz? Ayrıca hesap kaç level olacak ve özellikleri ne olacak bildirirseniz size daha iyi yardimcı olabiliriz.

  121. ömer dedi ki:

    hesap verin ne olur

  122. Mrs Haley dedi ki:

    Teşekkür ederim bedava zula hesabımı aldım.

  123. Berke dedi ki:

    Bana 50 level üzerinde güzel dizilmiş bir hesap verir misiniz

    • admin dedi ki:

      Berke, hesaplarımız şuan için bitti hafta sonuna geleceğini düşünüyoruz bizimle hafta sonu iletişime geçer misin?

  124. eren dedi ki:

    bana gmailime yollarmısınız erenss7700@gmail.com

  125. Erdem dedi ki:

    Bana hesap verebilir misiniz ?

  126. Erdem dedi ki:

    bana hesap verir misiniz eposta erdemmemis@hotmail.com

  127. YİGİT dedi ki:

    ADMİN BANA 10 lvl ÜSTÜ BİR HESAP VEREBİLİRMİSİN

  128. Celil dedi ki:

    Lütfen bana hesap verir misiniz

  129. akın ercan dedi ki:

    abi banada 30-40 arası bir hesap gönderirmisin

  130. lütfeeeen dedi ki:

    bana bir 50 lvl lik hesap gönder

    • admin dedi ki:

      Hesap gönderilmlerimiz için hafta sonunu beklemeniz gerekmekte çünkü hesaplarımız tamamiyle bitmiş bulunmakta.

  131. Yasin dedi ki:

    50 level çar varmı lütfen eğer verirseniz şimdiden teşekkürler

  132. MEHMET dedi ki:

    KRAL ADMİN BİZEDE SAĞLAM BİR HESAP VAR MI HESAP ATARSAN SOSYAL MEDYA HESAPLARIMDA SENİ PAYLAŞIRIM LÜTFEN

  133. kerem dedi ki:

    50 level üstü hesap istiyorumda gönderebilirmisiniz

  134. halit efe dedi ki:

    lutfen bana sınırsız olan bir hesap ver

  135. Bariaks dedi ki:

    Bana 50 lvl-den yuksek bir hesab gonderirmisiniz??? Mailim-musaliselcuq@gmail.com

  136. arda dedi ki:

    abi bana içinde bir tane sınırsız olan hesap lazım varsa verir misin lütfen

  137. nihathanseker dedi ki:

    70 lv lik +6 altı olan bir hesap istiyorum

    • admin dedi ki:

      Merhabalar,
      Bedava zula hesaplarımız bulunmakta ancak paylaşımlarımız hafta sonu yapılacak takipte kalınız lütfen.

  138. nihathanseker dedi ki:

    bana 50 seviyelik hesap yollarmısınız

  139. ErenYlmz dedi ki:

    Admin 50 lvl hesap yollarmisn

  140. Salih dedi ki:

    Abi bana 45 level hesap atsana email:salihkral739@gmail.com

  141. hesap yollarmısın kardeş dedi ki:

    banda 40 lvl hesap yollarmısın oyunlarpolat@gmail.com

  142. mehmet dedi ki:

    bana hesap verirmisiniz daha önce 1 tane hesabım oldu onuda çaldılar 17 leveldi 🙁 : desepre123@gmail.com

  143. Kadir dedi ki:

    Selamün Aleyküm bana bi çar yollarmısın admin yeter ya adam bi geliyo +6 m468 le nabıcağımı şaşırıyorum LÜTFEN BANADA YOLLA GERÇEKTEN ÇOK İHTİYACIM VAR zaten şu hayatta beni mutlu eden tek şey oyunlar bilgisayarımda tek zulayı kaldırıyo zaten neyse ins yollar sın e postam :kadir117322@gmail.com

  144. furkan dedi ki:

    BANA HİÇ ALINMAMIŞ ZULA HESABI VER

    • admin dedi ki:

      merhaba.tabiki listeme ekliyorum sıra geldiğinde size ulaştıracağız.ilgi ve alakanız için teşekkür ederiz.Bilgi Adami Ekibi sevgilerle…

  145. efe dedi ki:

    bir adet hesap rica ediyorum efesurzan@gmail.com

    • admin dedi ki:

      merhaba efe bey.hesaplar elimize bikaç gün içerisinde ulaşacaktır.sizi listeye ekledim geldiğinde mail yoluyla ulaştırmaya çalışacağız.

  146. veysel dedi ki:

    selamun aleykum ben hıdır eposta ozelkanhidir@gmail.com nutfen 45 lwel yada 50 lwl hesap ver abi

    • admin dedi ki:

      aleyküm selam veysel kardeşim hesaplar şu an gelmedi 1 hafta içinde gelecek.geldiğinde seni de listeye ekleyeceğim.iyi oyunlar..

  147. emir dedi ki:

    merhaba bana hesap verebilirmisiniz saglam olursa sevinirim

    • admin dedi ki:

      Merhaba hesaplarımız önümüzdeki hafta gelecektir.Geldiğinde size de göndermek için listemize ekledik.teşekkür ederiz.

  148. emir dedi ki:

    bana hesab verirmisiniz saglam bi hesap

  149. Karga dedi ki:

    50 seviye hesap paralı olan nolur abi acil lazım